FC Engelen JO8-3 - Helvoirt JO8-1 10-12

FC Engelen JO8-3

Helvoirt JO8-1JM

19 september 2020 8:30

Op deze hele mooie nazomerse zaterdag mochten we de uitwedstrijd starten tegen Engelen. Er stond een fris windje en iedereen had zin in de wedstrijd. Het team van de tegenstander bestond alleen uit fanatieke jongens die niet bang waren en de confrontatie aan gingen.

Al in de eerste 10 minuten werd er flink gescoord.. Martijn had het magische eerste doelpunt gemaakt en was er euforie, maar Engelen liet zich niet kennen en scoorde vrij snel daarna ook.
Mart was een uitstekende keeper en hield veel harde ballen tegen, Tristan was de top scoorder van deze wedstrijd en liep iedereen voorbij met zijn bal. Ook Martijn en Jurre deden erg hun best en wisten ook een paar punten te bemachtigen. Skye en Liza voerden hun taak strak uit en bleven onvermurwbaar op hun plek staan aan de zijkanten voor het goal. Felice was erg gemotiveerd en bij een heldhaftige verdediging botste zij met haar tegenstander iets te hard tegen elkaar waardoor zij een vrije trap kreeg. De ene na de andere goal werd gemaakt en ook de tegenstander pakte regelmatig een punt als de kans er was. Vooral in de laatste 10 minuten kwamen zij sterk terug door 3 keer achter elkaar te scoren. Bram en Jurre zijn continu met de bal meegelopen en hebben deze menig maal afgepakt van de snelle tegenstanders.
Levi heeft ook zeer sterk gekeept en menig strakke bal tegengehouden of van de grond geschept.

De spannende wedstrijd is uiteindelijk gewonnen met een 12-10 eindstand.
De tegenstander was gelijkwaardig, waardoor het een zeer leuke wedstrijd was om naar te kijken. Tot de volgende keer Engelen!

Dat was m, fijn weekend!