Nemelaer JO8-2 - Helvoirt JO8-1 3-9

Nemelaer JO8-2

Helvoirt JO8-1JM

10 oktober 2020 9:00

Het is 09.00 uur en de zon schijnt, het is wat fris, maar heerlijk weer om een mooie wedstrijd te spelen.

De wedstrijd wordt fanatiek gestart door Helvoirt, met meteen een goede kans van Tristan door een goed samenspel van Felice en Martijn.

Binnen de eerste 10 minuten scoort Mathijs 0-1 en vervolgens Bram 0-2!

Na de eerste rust pauze wordt de wedstrijd weer fanatiek opgepakt.

Bram neemt na enkele minuten de eerste corner, waardoor Haaren in eigen goal schiet (0-3).

En kort daarop scoort Tristan 0-4, we zitten lekker in de wedstrijd!

Helvoirt had nog een paar goede kansen, maar de keeper van Haaren was goed op dreef om de ballen te stoppen.

Ook Levi heeft het doel heel goed verdedigd door enkele goede kansen van Haaren te stoppen.

Bram mag weer een corner nemen, waarop Martijn de 0-5 scoort.

Martijn is goed op dreef en scoort na een minuut 0-6 en vervolgens de 0-7, goed bezig Martijn!

Na een spannende eerste helft is Bram de keeper en Tristan scoort al vrij snel de 0-8

Haaren scoort na enkele minuten 1-8.

De dames Felice, Skye en Liza gaan in de aanval, helaas missen zij, maar heel goed samengespeeld!

Daar hebben we Martijn weer die heel fanatiek de 1-9 scoort.

Mathijs heeft Bram vervangen als keeper en krijgt het zwaar maar weet enkele ballen te stoppen.

Toch scoort Haaren kort daarom 2-9.

Na een korte rust is Mart keeper en krijgt het best moeilijk, Haaren is heel fanatiek.

Helvoirt heeft nog diverse kansen gehad en Haaren scoort nog een 3-9 aan het einde van de wedstrijd.

Heel goed gespeeld team Helvoirt en Haaren, het was een leuke fanatieke wedstrijd!