Helvoirt JO8-1 - OJC Rosmalen JO8-6 18-2

Helvoirt JO8-1JM

OJC ROSMALEN JO8-6

26 september 2020 10:15

In een fijn zonnetje begin de wedstrijd spannend. De eerste kansen zijn voor OJC, maar het eerste goal is toch voor Helvoirt. Felice die met een verwoestende schop met rechts de 1-0 maakt. Na een goede onderschepping van Levi, maakt Felice de 2-0. OJC probeert te scoren maar keeper Mart pakt de bal en heeft een mooie uittrap. Bram pakt hem op en maakt de stand 3-0. Helvoirt gaat door. Een corner genomen door Martijn, kan Tristan mooi inschieten 4-0.

Jurre zorgt, na een gave verdedigende actie, dat de aanval van OJC wordt gestopt.

Rust

OJC begint sterk. Met een goed blok voorkomt Matthijs dat OJC kan scoren. Maar OJC blijft aandringen en scoort de 4-1. Beide teams gaan nu gelijk op. Mart heeft een knappe redding! Martijn maakt de 5-1 voor Helvoirt. Levi onderschept de bal op middellijn waarna hij de 6-1 maakt. OJC geeft niet op en scoort 6-2. Bram scoort als antwoord hierop meteen de 7-2.

Pauze

Na een inspirerende pep talk van Monalito begonnen we aan de tweede helft. Mart is in de spits gekomen en Levi staat in het goal. Levi heeft meteen een mooie redding! Martijn is een een paar keer dicht bij een goal maar hij valt niet. Na goed verdedigend werk van Liza komen we weer in de aanval. Tristan scoort uit een corner 8-2. En uit een volgende zelfs de 9-2. Felice brengt de bal opnieuw in het spel en na een mooie voorzet van Tristan scoort Bram 10-2.

Rust

De laatste 10 minuten van de wedstrijd regent het doelpunten. Levi trapt de bal ver uit waar Bram hem oppikt en scoort. Stand 11-2. Felice maakt een mooie solo maar de keeper van OJC houd hem tegen. Felice scoort later toch de 12-2. Na goed verdedigingswerk van Jurre en Matthijs krijgen we opnieuw de bal. Mart schopt de bal naar Bram die scoort de 13-2. Tristan vervolgens in de rechter hoek 14-2. Bram meteen na het uitnemen de 15-2. Mart scoort de 16-2 en is natuurlijk dolblij. Levi trapt hoog uit waar Bram uit kan scoren, 17-2. Liza krijgt nog een bal tegen haar hoofd maar hierdoor kunnen we wel weer aanvallen. Martijn schiet op de paal, Mart pikt hem op en speelt hem naar Martijn, die er de eindstand 18-2 van maakt.