Helvoirt JO17-2 - WSC JO17-3 0-4

5268HS
HELVOIRT
tel. 0411-642323

Vandaag spelen we de eerste wedstrijd na de vakantie, tegen WSC. Vandaag spelen we voor de beker en over twee weken komen we ditzelfde team ook tegen in de competitie.

We beginnen wat onwennig aan de wedstrijd, de tegenstander was wat “fysieker” in hun spel en al vrij snel scoort WSC 0-1 uit een snelle counter.

Ongeveer halverwege de eerste helft kreeg WSC een corner waarna wij met een counter heel snel richting hun doel gingen. De keeper komt uit, Nick wipt de bal over de keeper heen, maar op de doellijn kan een verdediger die hard in kwam lopen nog net de bal weghalen.

In de eerste helft hebben we verder nog een kansje of twee/drie gehad – maar ook hier geen doelpunt(en). In de blessuretijd valt helaas net voor rust de 0-2, weer uit een snelle counter van WSC.

In de tweede helft gaat het gelijk op, kansjes over en weer. In het spelbeeld verandert niet heel veel ten opzichte van de eerste helft, maar we worden wel wat sterker: In de eerste helft had WSC meer kansen dan wij, in de tweede helft is dat andersom. Echter: WSC is effectiever in hun afwerking want uiteindelijk hebben we met 0-4 verloren.

Over twee weken spelen we dus weer tegen dit team, dan in de competitie. #revanche