Helvoirt JO9-1 - Audacia JO9-3 10-3

5268HS
HELVOIRT
tel. 0411-642323

Met 9 man sterk beginnen we vandaag aan de wedstrijd tegen Audacia. Tristan start in de goal en in het veld staan Martijn, Sjoerd, Boaz, Tristan, Liyam, Colin en Felice. Mart en  Bram blijven aan de kant om warm te lopen.

We beginnen de wedstrijd sterk en na een corner genomen door Martijn volgt bijna een doelpunt voor Helvoirt , maar deze werd jammer genoeg gestopt.

Helvoirt voert de druk op en dit resulteert in een doelpunt door Liyam na 5 minuten speeltijd.

Na ongelukkig balverlies weet de tegenstander in de 8e minuut een tegendoelpunt te maken en staat de stand gelijk: 1-1.

Een gevaarlijke aanval van Audacia volgt en resulteert gelukkig niet in een doelpunt.

Na en aantal aanvallen heen en weer lukt het Sjoerd uiteindelijk de score net voor de rust op 2-1 te brengen.

De tweede helft staat Colin in de goal en Tristan en Felice staan langs de lijn.

Helvoirt start sterk en in de 2e minuut weet Martijn de voorsprong uit te bouwen naar 3-1.

Een paar minuten later maakt Liyam de 4-1 en Sjoerd de 5-1.

Een prachtige goal van de tegenstander in de rechterbovenhoek is voor Colin onmogelijk om te houden en brengt de score op 5-2.

Martijn profiteert van de slordige verdediging van Audacia en maakt een mooie goal: 6-2.

Na een sterke aanval van Helvoirt weet Liyam de stand net voor de rust op 7-2 te zetten.

Felice start de derde helft in het doel en Boaz en Martijn blijven even aan de kant. Het gaat lange tijd gelijk op en Felice weet de bal goed uit de goal te houden.  Er zijn 2 mooie kansen voor Helvoirt maar ze weten de bal er niet in te prikken.

Colin en Sjoerd wisselen en Mart staat de laatste helft in de goal. Helvoirt trapt af en begint sterk met aanvallen. Na een prachtig een-tweetje scoort Tristan na een voorzet van Liyam. Bram maakt een panna en zet de stand op 9-2.

Bram en Liyam vallen geblesseerd uit, waardoor Sjoerd en Colin weer het veld op moeten.

De laatste minuten zijn spannend wat bijna resulteert in een doelpunt voor de tegenstander. Uiteindelijk lukt het toch om te scoren: 9-3. Een eigen doelpunt voor de tegenstander zorgt voor de eindstand: 10-3.

Al met al een mooie wedstrijd met een prachtig resultaat.