Nivo Sparta Walking Football - Helvoirt Walking Football 7-7

Nivo Sparta Walking Football

Helvoirt Walking Football

16 september 2021 19:00

Na eind augustus onze eerste ‘wedstrijd’ te hebben gespeeld tegen de spelers van Zwaluw VFC, heeft het Walking Football-team van v.v. Helvoirt op donderdagavond 16 september een ontmoeting gehad van de collega’s van Nivo Sparta in Zaltbommel.

Na een uitnodiging van deze vereniging, op initiatief van oud Helvoirt-speler Frank van den Hoof, zijn we met 9 spelers naar Zaltbommel getogen om een wedstrijd tegen deze oud-spelers te spelen. Het werd een gezellig potje, waarbij we tegen een team speelden wat al meerdere van dergelijke wedstrijden achter de rug heeft. Desondanks hebben we op het veld kunnen laten zien waarvoor we steeds hebben getraind.

Onze instelling was, zoals altijd, duidelijk: we gaan niet om te winnen, maar het gezellig samen spelen. Vandaar ook dat de eindstand van 7-7 voor niemand belangrijk is.

Na afloop nog even gezellig samen in de kantine een drankje doen, waarbij ook weer herinneringen aan vroegere tijden in Helvoirt konden worden opgehaald.

Al met al weer een leuke ervaring, welke binnenkort nog een keer in Helvoirt zal worden herhaald. We hopen dat we dan over wat meerdere spelers kunnen beschikken. Momenteel zijn er 17 spelers actief, maar door vakanties en lichamelijke ongemakken kunnen we toch nog steeds wat aanwas gebruiken. Dus als je iemand kent die graag een keer mee wil doen op de dinsdagmorgen: laat hem/haar gerust eens komen kijken en meedoen.