Activiteiten in deze categorie op 26 augustus:

Van Helvoort Cup bij VCB

Aan dit toernooi in Biezenmortel nemen dit jaar 4 verenigingen deel:
- organisator VCB
- Helvoirt (mannen-1 en -2)
- Zwaluw VFC
- Nemelaer
Er is een toernooi voor de standaardteams, waarbij Nemelaer 1 vervangen wordt door het 2e.
Voor het 1e van Nemelaer is op deze vrijdagavond de competitiestart in de 4e divisie immers al geweest.
Daarnaast is er een toernooi voor de 2e teams, waarbij voor Nemelaer het 3e meedoet.

Er wordt gespeeld in twee rondes. De loting voor de 1e ronde vindt drie kwartier voor aanvang plaats.
De 2e teams spelen de 1e ronde om 17.30 uur.
De 1e teams spelen hun 1e ronde bijna een uur later om 18.25 uur.
De wedstrijden duren 45 minuten.

In de finaleronde spelen de winnaars van de 1e ronde tegen elkaar en vanzelfsprekend ook de verliezers.
De finaleronde voor 2e teams begint om 19.20 uur, die van de standaardteams een uur later om 20.15 uur.

De winnaars van de finale ontvangen de van Helvoort Cup, beschikbaar gesteld door de kledingsponsor uit Vught.

• 26 augustus 2023 17:30 - 26 augustus 2023 21:00