Mannen-1 en degradatie

Vandaag, 23 april 9:30  Ontlopen onze mannen nog de degradatiewedstrijden? Dat wordt de inzet van de laatste vier competitiewedstrijden. Komende zondag wacht Nulandia in Helvoirt. Die hebben weliswaar 9 punten meer maar doen het in de 3e periode gelijkwaardig aan Helvoirt. Dan volgen twee duels tegen ploegen die al gedegradeerd zijn en tenslotte wacht op de laatste dag Nieuwkuijk dat dan al kampioen kan zijn. Helvoirt moet een verschil van 6 punten overbruggen in deze vier wedstrijden om op de veilige 9e plaats te komen.. Daar staat nu Den Dungen. De overwinning van afgelopen zondag bij Alem heeft onze jongens een stap in de goede richting doen zetten. foto: Heusden.nieuws

Haalt Jo-13 de bekerfinale?

Vandaag, 23 april 9:30  Op zaterdag 4 mei spelen onze jongens de halve finale. Daarvoor moeten ze helemaal naar Groot Ammers (richting Schoonhoven, tussen de rivieren). Maar het is de reis zeker waard. Bij winst gaan ze de finale spelen tegen Boeimeer of vc Vlissingen. Je kunt onze jongens aanmoedigen op zaterdagochtend om 10.15 uur.

Vrouwen-1 kampioen

14 april 20:30  De Helvoirtse voetbalsters hebben het kampioenschap binnen.. Drie wedstrijden voor het einde van de competitie in de 4e klasse is dat gelukt. Vrijwel het hele seizoen stonden onze vrouwen bovenaan. Zondagochtend, uit bij BMC in Berlicum, volgde de bekroning: 0-2 winst..

Mini-voetbal bij V.V. Helvoirt

20 april 20:30  Bij de grootste sportvereniging van Helvoirt starten elk jaar vele nieuwe talentjes hun voetbalcarrière. Vanaf ongeveer 5 jaar zijn kinderen welkom om bij ons hun eerste echte passen op het voetbalveld te zetten. Deze groep jongens en meiden hebben vooral veel plezier met elkaar.meer »