Bestuurslid

15-08-2022

bestuurslid

Besturen is leuker dan je denkt. Wil je weten hoe het werkt achter de schermen van een vereniging,  werken aan je netwerk en sociale contacten en je leidinggevende kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen? Dan zullen wij je met open armen ontvangen!

V.V. Helvoirt is een voetbalvereniging waarbij ongeveer 550 leden (m/v) uit Helvoirt en Cromvoirt in de leeftijdscategorie 5 tot > 90 jaar veel plezier beleven aan (de beoefening van) de voetbalsport. Ter versterking van het huidige bestuur (momenteel bestaande uit 6 personen, waarvan één vrouw) zijn wij op zoek naar:

2 nieuwe bestuursleden (m/v)

Ervaring met het besturen van een sportvereniging is geen vereiste. Ondersteuning door zowel de overige bestuursleden, commissieleden en andere vrijwilligers is ruimschoots aanwezig. Lijkt het je leuk om onderdeel uit te maken van een sportieve, gezellige en maatschappelijk actieve vereniging en bij te dragen aan de sportbeoefening en ontspanning van onze leden, dan komen we graag vrijblijvend met je in contact om in een oriënterend gesprek wederzijds kennis te maken. Meer info via onze secretaris Joseph Pennings: [email protected], of 06-53760133.

Reageren op de vacature

* = verplicht