Club van 50

De Club van 50 bestaat uit mensen en bedrijven die de jeugdafdeling van v.v. Helvoirt een warm hart toedragen.
Het doel van de Club van 50 is om financiële middelen te genereren om jeugd- activiteiten te organiseren of extra faciliteiten te kunnen realiseren voor ons.

Alle uitgaven van de club van 50 hebben tot doel voetbalactiviteiten voor de jeugd te stimuleren en/ of ondersteunen.
De Club van 50 is een onderdeel van v.v. Helvoirt. Aanspreek punt is Edwin Pijnenburg.

Draagt u of uw bedrijf het jeugdvoetbal in Helvoirt een warm hart toe, dan kunt u lid worden van de Club van 50. Voor € 50,00 incl. btw per jaar ben je al sponsor/lid en voor € 150 incl. btw per jaar ben je subsponsor/lid.

Het jaar loopt gelijk aan het competitiejaar, dus van augustus t/m juli. Het is voor de vereniging het makkelijkst als u de vereniging machtigt het bedrag te incasseren, maar wilt u graag een factuur dan is dit uiteraard ook mogelijk.

Naast de deelnemers van de Club van 50, heeft de Club van 50 ook 1 (hoofd)sponsoren, namelijk Hanegraaf Totaalbouw.

IMG_1679.jpg

Wat betekent het om lid te zijn van de Club van 50?

• U steunt de jeugd van v.v. Helvoirt;
  • U wordt vermeld op de website van v.v. Helvoirt, met de mogelijkheid om doorgelinkt te worden naar uw eigen website;

De afgelopen seizoenen heeft de Club van 50 al diverse zaken gefaciliteerd en activiteiten mogelijk gemaakt of ondersteund:

• Bijdrage aanleg Pannaveld
  • Aanschaf kleding voor jeugdscheidsrechters in opleiding
  • Bijdrage alternatief trainingsprogramma jeugd in winterperiode
  • Inschrijfgeld (internationale) jeugdtoernooien diverse jeugdteams
  • Aanschaf trainingsmaterialen