Straatvoetbal 19 juni

Gisteren, 16 mei 21:00  Ontdek straatvoetbal, waar passie en plezier samenkomen op de straat. Show je vaardigheden, samenwerking en respect terwijl je buiten aan het voetballen bent. Verzamel je vrienden, trek je schoenen aan en laat de straat jullie speelveld zijn! Jouw team bestaat uit minimaal 5 spelers en (advies) maximaal 7 spelers. Heb je iemand die jouw team wil coachen? Neem diegene dan mee! Denk aan sportieve kleding en schoenen Wanneer? Woensdag 19 juni 2024 van 15:00 tot 18:00 uur Waar? Elzenburg, Vught (Lidwinastraat) meer »

3x gelezen

KNVB Bekerfinales in Helvoirt 2 juni

Gisteren, 16 mei 21:00  Op zondag 2 juni is VV Helvoirt gastheer voor de KNVB bekerfinales van de reserve klasse uit ons district. Er zullen op die dag 3 finales bij ons op het sportpark worden gespeeld. Diverse leden zullen op deze dag actief zijn maar we kunnen altijd nog handjes gebruiken. Wil je iets doen meld je dan bij Edwin Pijnenburg. Verder is dit bericht gewoon een uitnodiging om even te komen kijken, sfeer te proeven en gezellig een hapje en of drankje te nuttigen. Tot zondag 2 juni 2024meer »

2x gelezen

Meidendag Alert

4 mei 11:00  Hey meiden van Helvoirt en omstreken! 🎉 Ben jij tussen de 6 en 16 jaar oud en heb je altijd al eens willen ervaren hoe het is om te voetballen? Dan hebben we goed nieuws voor jou! 🙌 Op zondag 19 mei organiseren we een Meidendag bij V.V. Helvoirt! ⚽️ Of je nu al ervaring hebt met voetballen of nog nooit een bal hebt aangeraakt, iedereen is welkom! Dus trommel je vriendinnen op en kom gezellig langs voor een dag vol sportiviteit en plezier! 💃 meer »

47x gelezen

Mini-voetbal bij V.V. Helvoirt

20 april 20:30  Bij de grootste sportvereniging van Helvoirt starten elk jaar vele nieuwe talentjes hun voetbalcarrière. Vanaf ongeveer 5 jaar zijn kinderen welkom om bij ons hun eerste echte passen op het voetbalveld te zetten. Deze groep jongens en meiden hebben vooral veel plezier met elkaar.meer »

1023x gelezen