Helvoirt JO7-1 op toernooi bij Helvoirt

Toernooi Helvoirt

21 september 2019 9:00

Eerste wedstrijd: Helvoirt M1-Nemelaer M2

We beginnen meteen super, Sjoerd scoort de 1-0 en daar komt Bram en maakt er 2-0 van. Na een hele mooie pass van Felice soort Bram de 3-0. Levy heeft de bal en schiet op de paal, de bal blijft binnen en wordt door Bram binnen getikt 4-0. Na een rush scoort Bram de 5-0 en hup meteen daarna de 6-0.

Einde wedstrijd 6-0

Wedstrijd 2: Helvoirt M1-Gudok M6

Gudok scoort al meteen, 0-1. Helvoirt komt aan de bal en Bram scoort de 1-1, Gudok maakt er meteen 1-2 van. We spelen goed samen, een mooie actie van Bram, Liza  en Levy waarna Liza de 2-2 maakt. We spelen weer verder en Sjoerd maakt er een mooie 3-2 van. Gudok heeft een mooie kans, maar gelukkig naast de goal. Levy heeft een hele mooie actie en maakt de wedstrijd af met 4-2.

Einde wedstrijd: 4-2

Wedstrijd 3: Helvoirt M1-Jong Brabant M5

We spelen er lekker op los, heen en weer gaat de bal. Sjoerd maakt de 1-0. Jong Brabant gaat richting de goal, daar komt Bram aan en pakt de bal af. Jong Brabant komt weer aan de bal en Teun scoort de 1-1. Liza heeft een hele mooie kans. Daar komt Jong Brabant weer aan en maakt de 1-2, maar Levy maakt er meteen 2-2 van. Wat een wedstrijd, en wat doen we het super goed met zijn allen. Bram scoort en maakt de wedstrijd af met 3-2.

Einde wedstrijd: 3-2.

Wedstrijd 4: VV Helvoirt M1-Jong Brabant M5

Bram scoort de 1-0. Ahh jammer, eigen goal 1-1. We gaan weer verder. Jong Brabant komt flink in actie en maakt 2 doelpunten achter elkaar 1-3. Helvoirt heeft het zwaar en krijgt de bal niet goed te pakken, Jong Brabant scoort de 1-4. We geven niet op, er zijn hele mooie acties van Helvoirt. Sjoerd scoort de 2-4. Vervolgens scoort Jong Brabant 2 doelpunten achter elkaar en maken de wedstrijd af met 2-6.

Einde wedstrijd 2-6.