Lid worden van v.v. Helvoirt

V.v. Helvoirt verwelkomt graag nieuwe leden. Hieronder kunt u lezen wat wij nodig hebben om het lidmaatschap in orde te maken.

Aanmelden

Om aan te melden dient het aanmeldingsformulier samen met het machtigingsformulier ingevuld en ingeleverd of verzonden te worden. Omdat er per leeftijdscategorie andere gegevens benodigd zijn, gebruiken we hiervoor aparte aanmeldingsformulieren. Bij inschrijving als lid is eenmalig een bedrag van € 10,- verschuldigd.

Aanmeldingsformulieren

Het aanmeldingsformulier voor de jeugd kunt u hier invullen of hier downloaden

Het aanmeldingsformulier voor de senioren kunt u hier invullen of hier downloaden

Het aanmeldingsformulier om vrijwilliger te worden kunt u hier invullen of hier downloaden

De machtiging voor het afschrijven van de contributie kunt u hier dowloaden

Proef-trainen

Wil je eerst eens kennismaken met de voetbalsport en v.v. Helvoirt? Geen probleem, je bent van harte welkom om eens een keer mee te trainen. De eerste 3 proeftrainingen zijn uiteraard gratis! Voor meer informatie over trainingstijden kun je contact opnemen met de jeugdafdeling via: [email protected]. Vergeet niet om sportkleding, je voetbalschoenen en je scheenbeschermers mee te nemen....

Ledenadministratie / Banknummer

Herman Schoonus, Burgemeester vd Hurkstraat 4 Helvoirt (04 11 – 64 21 48) uitsluitend voor aan- en afmeldingen.

V.v. Helvoirt heeft een rekening bij de Rabobank in Helvoirt:  NL87 RABO 0121 1403 34

Contributie

De contributie voor het lidmaatschap dient jaarlijks, voorafgaand aan het seizoen, te worden betaald. Alle leden die in het verleden geen machtiging hebben verstrekt, ontvangen een rekening voor het betalen van de contributie. Bij leden die een machtiging hebben ingevuld, wordt de contributie in augustus geïncasseerd.

De contributie wordt jaarlijks vastgesteld op de algemene ledenvergadering.
Voor het seizoen 2023-2024 is de contributie vastgesteld op:

Actieve senioren € 205,00 + € 8,50 kledingfonds

Junioren               € 155,00 + € 8,50 kledingfonds

Pupillen                € 135,00 + € 8,50 kledingfonds

Overige actieve leden (WF, VR30+, 35+, 45+, veteranen) € 100,00 + € 8,50 kledingfonds

Rustende leden     € 70,00

Afmelden

Afmelden kan alleen schriftelijk en dient te gebeuren voor 31 mei voorafgaand aan het nieuwe seizoen.

Bij afmeldingen na 31 mei is men contributie plichtig voor het nieuwe seizoen.

Het adres voor afmeldingen:
Herman Schoonus t.a.v. Ledenadministratie
Burg. v.d. Hurkstraat 4