Vrijwilligers werk

VV-Helvoirt is op zoek naar vrijwilligers!

De vereniging organiseert veel, ook naast het voetbal, en dat kan niet zonder de actieve bijdrage van vrijwilligers.
Momenteel zijn dat er rond de 100, maar dat we kunnen altijd mensen gebruiken.
Doorlopend zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers (leden, ouders, maar ook familieleden, kennissen, supporters van de club e.d.) die willen helpen bij het draaiende houden van onze mooie vereniging.
Dit kan zijn voor een paar uur per maand tot een dagelijkse of wekelijkse taak. Alle handjes en uurtjes helpen ons enorm!

Wij kunnen bijvoorbeeld doorlopend extra hulp gebruiken als scheidsrechter, ondersteuning in de bar, binnen diverse commissies en oproepkrachten voor evenementen en tijdelijke vervanging bij bijvoorbeeld ziekte of vakantie.
De actuele vacatures vind je hier.

VV-Helvoirt is een vereniging waarin we met zijn allen, in een gemoedelijke sfeer, met respect naar elkaar een doel nastreven. Dat is dat er in de hele week van jong tot oud gevoetbald kan worden. Het is fantastisch om te zien hoeveel plezier en lol er dan beleefd wordt.
Word(t) je (kind) lid van onze club dan is de ongeschreven regel dat je vrijwilligerswerk verricht.

Meld je hier aan of wandel gerust een keertje binnen en spreek ons aan!

Jij wilt toch ook graag dat de kantine open kan, de kleedkamers schoon zijn, de velden er netjes bij liggen en er scheidsrechters zijn zodat er gesport kan worden?