Helvoirt JO7-1 - Toernooi TSV Gudok

Helvoirt JO7-1

Toernooi TSV Gudok

5 oktober 2019 9:00

Het is een wat koude, maar gelukkig, droge zaterdagochtend. Iedereen moest nog een beetje wakker worden, maar allemaal op tijd om naar TSV Gudok (Tilburg) te gaan.

1e Wedstrijd Helvoirt - Nemelaer M2 1 - 1

De eerste wedstrijd tegen Nemelaer waren vooral Bram en Sjoerd veel aan de bal, na veel balbezit had Bram - gescoord! Na nog een paar goede kansen en een mooie sliding van Sjoerd, is het toch nog 1-1 geworden.

Het team was heel fanatiek en ze hadden allemaal goed gespeeld!

2e Wedstrijd Helvoirt - Jong Brabant M6 0 - 3

De tweede wedstrijd was tegen Jong Brabant was een spannende strijd! Bram, Levi en Sjoerd, waren heel fanatiek en hadden veel bal bezit. Beide Teams kregen een corner, maar geen doelpunten. Ondanks een aantal reddingen van Felice, Lilly en Liza hebben ze deze wedstrijd met 0 - 3 verloren. Maar toch goed gespeeld!

3e Wedstrijd Helvoirt - Jong Brabant M5 0 - 1

De derde wedstrijd tegen Jong Brabant M werd 0 - 1.

Lilly en Mees waren heel fanatiek en maakte goede voorzetjes, Sjoerd had een paar goede kansen evenals Bram en Levi.

Felice en Liza waren een beetje moe en stonden beide het doel goed te verdedigen :-)

4e Wedstrijd Helvoirt - TSV Gudok M5  1 - 0

De vierde wedstrijd tegen Gudok M5 werd 1 - 0 voor ons! Het was een leuke en spannende wedstrijd. Sjoerd, Bram en Levi hadden een aantal kansen en uiteindelijk scoorde Bram 1 - 0. Lilly, Mees, Felice en Liza  waren heel fanatiek aan het verdedigen.