Helvoirt JO7-1 op toernooi bij TSV Gudok

Helvoirt JO7-1

Toernooi TSV Gudok

16 november 2019 9:00

Vandaag mochten onze jongste spelers weer mee op pad, voor een leuk potje voetbal bij Gudok in Tilburg.

We begonnen dit toernooi tegen de fanatiekelingen van Nemelaer; Felice had haar snelle modus aan en maakte al vrij snel na aftrap de allereerste goal voor Helvoirt, een hele mooie actie! Bram deed haar na en hoppa, goal nummer twee en na een hele mooie voorzet van Bram, schoot Levi de bal er in, 3-0. En om wel zeker te zijn van een overwinning, maakte Bram, van een flinke afstand, het 4e goal. Eindstand 4-0 Helvoirt.

De tweede tegenstander was Jong Brabant M5; het begin was wat moeizaam, want alle spelers van Helvoirt wilden in de wissel staan. Toch scoorde Mees al vrij snel een hele mooie goal, Jong Brabant scoorde kort daarna de 1ste en ook snel het 2e doelpunt. De tegenstander gaf een mooie voorzet aan de verkeerde kant en daardoor maakte Bram een 2e doelpunt. Levi maakte het 3e doelpunt en Jong Brabant maakte de wedstrijd af. Dikke winst voor Jong Brabant: 5-3.

We gingen door, wederom tegen Jong Brabant, maar nu de M6; Jong Brabant scoorde al snel de eerste twee treffers. Lilly en Lisa lieten zich niet kennen en vochten als leeuwinnen, Bram kon daardoor weer een heel mooi doelpunt maken. Toch wist Jong Brabant door te breken en sloot deze wedstrijd af met winst: 3-1 voor Jong Brabant M6.

En als laatste troffen we Gudok M6; Levi lette even niet op en maakte een doelpunt voor de tegenstander, oeps, maar hij maakte het snel goed en scoorde ook voor zijn eigen team een doelpunt en knalt de 2e er ook snel in. Gudok liet zich niet kennen en schoot snel 2 ballen binnen. Maar Levi heeft geleerd van zijn ”fout” en knalde bal nummer 3 ook het net nog even in. Sjoerd deed zijn uiterste best de ballen uit het net van onze mini’s te houden. Eindstand 3-3.

Wat hebben ze toch weer hun best gedaan, die mini’s van VV Helvoirt, en dat onder leiding van hun altijd fanatieke trainer Kees. Op naar het volgende toernooi.