Helvoirt JO7-1 op toernooi bij Helvoirt

Helvoirt JO7-1

Toernooi Helvoirt

1 februari 2020 9:00

Zaterdagochtend 1 februari, de dag begint grijs, maar de temperatuur is prima. 8.15 uur verzamelen om de goals klaar te zetten. De dames moeten flink sjouwen, want de coach laat ons in de steek en komt om 8.30 uur aan.

Om 9.00 uur beginnen we.

Eerste wedstrijd;

TSV GUDOK M4, VV HELVOIRT M1

We zijn nog maar net begonnen en Sjoerd maakt meteen een mooi doelpunt al snel daarna volgt het tweede doelpunt ook van Sjoerd. Felice komt in aanval, daar kwam bijna het derde doelpunt aan. Sjoerd neemt de bal vanaf de zijlijn en schiet meteen in de goal. Iedereen doet super zijn best. Felice maakt een hele mooie goal, intussen hebben we al 4 doelpunten. Sjoerd maakt er 5 van. We zitten er lekker in. Bram maakt een mooie goal en hup meteen daarna nog een. Vlak voor tijd scoort Bram nog een keer en winnen de wedstrijd met 0-8.

Tweede wedstrijd;

JONG BRABANT M3, VV HELVOIRT M1.

Wat een lekker weertje hebben we. Iedereen is heerlijk aan het voetballen. Het eerste doelpunt is van Bram. Jong Brabant komt in actie, maar Levi houd de bal tegen. Felice en Bram gaan samen in aanval, Bram scoort. 2 doelpunten voor VV Helvoirt. Liza komt in actie, want jong brabant wil gaan scoren. Ze kan de bal net niet tegen houden, jong brabant scoort. Jong Brabant komt weer in actie, maar Mees houd de bal tegen. Daarna heeft Mees meteen de bal en scoort! Intussen is het 1-3. Het wordt spannend...de bal van Jong Brabant gaat richting goal Liza doet super haar best om de bal tegen te houden, maar helaas eigen goal. Mees komt nog een keer in actie en scoort. De bal gaat van Felice naar Mees en daarna scoort Sjoerd het vijfde doelpunt. Einde wedstrijd 2-5.

Derde wedstrijd;

FC TILBURG M2, VV HELVOIRT M1.

FC TILBURG M2 was er vandaag niet, dus hebben we even pauze. De kinderen kunnen even lekker spelen.

Vierde wedstrijd;

TSV GUDOK M3, VV HELVOIRT M1

Gudok begint meteen goed en scoort het eerste doelpunt. Sjoerd denkt he dat kunnen wij ook en scoort vlak daarna de 1-1. Levi geeft een hele mooie pass aan Mees. De bal is uit, Sjoerd neemt de bal vanaf de zijlijn en scoort. Wauw daar komt Felice aan ze blijft flink doorrennen en scoort! Liza geeft een mooie pass aan Bram. Felice en Mees werken goed samen, waardoor Mees scoort. Intussen is het 1-4. Gudok komt in actie en scoort het tweede doelpunt. Vlak voor tijd scoort Sjoerd nog een keer en eindigen we met 2-5.