Helvoirt JO7-1 op toernooi bij Jong Brabant

Helvoirt JO7-1

Toernooi Jong Brabant

15 februari 2020 11:00

Een heerlijke zonnige morgen in Berkel-Enschot. Het waaide wel aardig maar de spelertjes hadden er zin. De eerste wedstrijd was om 11 uur dus iedereen had lekker uit kunnen slapen!

Deze week waren Felice, Lily, Liza, Bram, Sjoerd en Mees aan de beurt om het toernooi 4 tegen 4 te spelen.

We begonnen met: Vv Helvoirt - FC Tilburg m2.

Felice neemt de leiding en maakt al snel de 1-0. Na flink wat heen en weer rennen maakt Bram de 2-0. Door goed te verdedigen werd de eindstand 2-0

Wedstrijd 2: Vv Helvoirt - TSV Gudok m3.

Het eerste doelpunt was voor Gudok, 0-1.

Gelukkig maakte Sjoerd vanaf een afstand met een lange pas de 1-1!

De 2-1 en ook de 3-1 kwamen van Bram.

De 3-2 tegen waaide erin.

Lily was even de goal kwijt, maar speelde snel naar Bram zodat hij de 4-2 kon maken. Bram scoorde ook de 5-2.

Wedstrijd 3: Vv Helvoirt - TSV Gudok m4

Helvoirt en Gudok waren aan elkaar gewaagd. En het bleef lang 0-0.

De 1-0 kwam van Bram ondanks de “keeper” van Gudok.

De laatste wedstrijd: Vv Helvoirt - vv ZIGO m1.

Het was duidelijk te merken dat de spelertjes van vv Helvoirt het een beetje gehad hadden bij de laatste wedstrijd. Iedereen wou wissel staan, maar na een goede peptalk van Tamara was het veld snel gevuld en werd er weer goed gevoetbald.

Bram kreeg een bal in z’n gezicht. Zodra hij er weer in stond maakte hij de 1-0!

Sjoerd tikt de 2-0 erin door een mooie assist van Mees.