Were Di JO9-2 - Helvoirt JO9-1 0-10

Were Di JO9-2

Helvoirt JO9-1

12 september 2020 10:15

De wedstrijd werd gespeeld in Tilburg en de tegenstander was Were Di. Het was heerlijk voetbal weer met een lekker zonnetje. Helvoirt begon sterk aan de wedstrijd door enkele keren rakelings lang het doel van de tegenstander te schieten.

Uiteindelijk was Hessel degene die van afstand raak schoot en daarmee de 1-0 aantekende. Na een korte pauze werden de puntjes op de i gezet en begon Helvoirt sterk aan het 2e deel van de eerste helft. Het samenspel werd steeds beter en de kansen volgde elkaar snel op. Luca scoorde de 2-0 met een mooi schot. De ban was gebroken en het begon nu echt goed te draaien. Binnen enkele minuten scoorde Jaimz de 3 -0 en de 4-0, Hessel de 5-0 en Luca de 6-0. Net voor rust maakte Tijn na een goede dribbel de 7-0. Luuk had de verdediging goed georganiseerd en was bij meerdere goals betrokken als aangever.  Stan had ook sterk staan keepen en bleek niet te passeren door Were Di. In de rust werd de keeper gewisseld en ging Stan ook mee voetballen. Luca ging het doel verdedigen. Na wat gedronken te hebben begon Helvoirt ook sterk aan de tweede helft.  Al snel scoorde Luca de 8-0. Vervolgens werden er nog wat kansen gemist maar het spel was goed. Luuk en Hessel waren als verdedigend duo niet te passeren. Halverwege de tweede helft is Jaimz gaan keepen en ging Luca weer mee voetballen. Ook de twee kleinste van het veld (Jaimz en Luca) konden niet gepasseerd worden door Were Di. Luna ging de tweede helft meer in de spits voetballen. De mooiste aanval van de ochtend werd afgerond door Luna die na een voorzet van Tijn direct op het goal schoot en scoorde. Enkele minuten voor tijd maakte Hessel de laatste treffer waarmee hij een eindstand van 10-0 noteerde.