Zwaluw VFC JO13-3 - Helvoirt JO13-1 5-4

Helvoirt JO13-1

Onder 13, JO13-1, Groep 6 60

9 september 2017 11:30

Vandaag 9 september stond de tweede bekerwedstrijd tegen Zwaluw VFC J013-3 op het programma.

Vorige week werd het nog een zeer ruime overwinning op de buren van Zwaluw maar dat zou deze week wel eens anders kunnen worden.

Vanaf het begin was duidelijk dat de ploegen aan elkaar gewaagd waren al was Helvoirt toch wel de bovenliggende partij.

De 0-1 was van Pelle, waarna zwaluw antwoorde met de 1-1. Jammer want in deze fase had Helvoirt recht op de 0-2.  Even later was het Finn die Helvoirt weer op voorsprong zette met de 1-2.

Nog voor rust kwam Zwaluw langszij met de 2-2.

Na de rust stonden we even niet op te letten en kwam Zwaluw voor met 3-2. Jochem scoorde vervolgens de gelijkmaker. 3-3. Maar Zwaluw kwam er nog een keer doorheen en maakte de 4-3.

Ondanks dat Helvoirt beter was zeker het laatste gedeelte van de wedstrijd konden we het net niet meer vinden. Wel de lat en de keeper en er net naast.

Jammer maar de volgende keer hopelijk wat meer geluk.

[Volgens Sportlink is het 5-4 geworden red.]