Haarsteeg JO11-4 - Helvoirt JO11-3 3-0

Helvoirt JO11-3JM

Onder 11, JO11-3, Groep 5 45

16 september 2017 9:00

Haarsteeg JO11-4 – Helvoirt JO11-3: genoeg kansen voor Helvoirt en toch 3:0 verloren

Wij vertrokken op een koude, regenachtige ochtend naar Vlijmen om tegen Haarsteeg JO11-4 te voetballen. Als invaller hadden wij uit het team JO11-2 Siemen de Zwart meegenomen. Onze keeper was vandaag weer Gerard. In de eerste helft waren wel heel veel kansen voor Helvoirt maar helaas lukte het niet om te scoren. Zal het eraan liggen omdat ze in kleedkamer 13 mochten omkleden? De tegenstander creëerde ook wel een paar kansen maar ook hen lukte het niet op te scoren. De ruststand was dus 0:0.

In de tweede helft begon Vlijmen heel scherp en na een corner waaruit gescoord werd, stond het 1:0 voor Vlijmen. Binnen 2 minuten scoorden zij dan nog de 2:0. Nu probeerde Helvoirt toch echt ook een doelpunt te maken. Ze kregen de ene na de andere kans die helaas niet in een doel eindigde. Ze raakten meerdere keren wel de lat maar een punt was helaas niet te maken. Dit lag zeker ook aan de goede keeper van Vlijmen die heel veel ballen tegen hield. Aan het einde van de wedstrijd scoorde Vlijmen nog een keer zodat de eindstand 3:0 was. Jammer voor Helvoirt, die hier zeker genoeg kansen had om gelijk te spelen of om te winnen.