FC Engelen JO11-2 - Helvoirt JO11-1 2-2

Helvoirt JO11-1

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 09

23 september 2017 8:30

Een mooie zonnige ochtend in Noord Den Bosch, prima partij voetbal tussen 2 gelijkwaardige teams. Strijd, mooie steekpasses en fraaie vrij trappen (Ruben) kortom een wedstrijd die voorbij vloog. Prima partij van het hele team met name noem ik Dennis (uitstekend verdedigd), Nicky (duelkracht en prachtige assist) en Savi (zeer solide)en 2 prima goals van Mees. Kortom Helvoirt zet de stijgende lijn voort we kijken weer uit naar de volgende wedstrijd en de eerste overwinning lijkt steeds dichterbij te komen.