Sint Michielsgestel JO13-2 - Helvoirt JO13-2 1-4

Helvoirt JO13-2

Onder 13, JO13-2, 5e klasse 14

30 september 2017 11:30

Vandaag moesten we spelen tegen Sint Michielgestel. We mochten op het hoofdveld voetballen. Daar konden de papa’s en mama’s op de tribune zitten en zaten daar lekker droog want het regende vandaag de hele wedstijd.

Het eerste goal werd gemaakt door Thymo. En snel volgde het tweede goal van Bas. Met een voorsprong gingen we de rust in.

Ondertussen bleef het regenen. Maar dat hield ons niet tegen in de tweede helft wisten we nog twee keer te scoren. Deze doelpunten werden gemaakt door Sieb en Jorn.

Vanuit een corner kregen we een tegendoelpunt. Gijs deed zijn best om de bal te houden  maar helaas lukt het hem niet.

De wedstrijd tussen Sint-Michielsgestel en Helvoirt is geëindigd  met 1-4.

Het was een spannende wedstrijd waarin we goed samenspeelden. Volgende week moeten we tegen de Vlijmense Boys voetballen, dat belooft ook een spannende wedstrijd te worden.