Helvoirt JO11-1 - OSC'45 JO11-1 3-7

OSC'45 JO11-1

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 09

30 september 2017 9:00

Zaterdag de wedstrijd tegen OSC’45.
Onze jongens gaan voortvarend van start, goed de bal overspelen en in de aanval. Een balverlies zorgt voor het eerste tegendoelpunt, 0-1. Gauw op zoek naar de gelijkmaker. Naar een paar kansen valt na een goede aanval de 1-1 door Mees. Op zoek naar de 2-1 maar Savi  heeft een aantal goede reddingen waardoor onze mannen in de wedstrijd blijven.
Dan valt toch de 1-2. Jammer jongens.
Ze blijven goed mekaar zoeken en dan valt de 2-2. Mees scoort en even later is het rust.
Onze tegenstander gaat vol in de aanval, ze maken het onze jongens lastig, de 2-3 valt. Helvoirt laat zich niet kennen en gaan toch weer aanvallen. Een vrije trap door Dennis genomen en goal 3-3 door Dennis, rechtstreeks erin geschoten.
Het gaat er iets harder aan toe waardoor het lastig wordt voor onze jongens waardoor uiteindelijk OSC afstand neemt tot de uiteindelijke uitslag 3-7.
De jongens hebben goed gevoetbald en overspeeld.
Toppers, volgende week weer op naar een mooie wedstrijd.

Dennis van den Berg