Helvoirt JO8-1 - Theole JO8-2 14-4

Onder 8, JO8-1, 2e klasse 3

30 september 2017 10:15

30 september  Voetbalwedstrijd tegen Theole. In Helvoirt

Op deze druilerige dag met wat regen, scoorde de thuisploeg al binnen de minuut met 1 -0 en niet lang daarna scoorde de thuisploeg 2-0.

Jammer dat het weer niet mee zit, maar dat mocht de pret niet drukken.

Er werd veel heen en weer gerend en de nodige pasen kwamen voorbij. Opvallend was de goede samenwerking tussen Sem en Mike. Sem de voorzet en Mike de poging te scoren. Wat Mike aardig wat gedaan heeft in deze wedstrijd.

Sem was een beetje traag, maar na wat oppeppende woorden ging hij weer als een trein.

Tom en Mike zijn deze wedstrijd de echte topscoorders.

Jesse zette ook zijn beste beentje voor en maakte ook een doelpunt.

Pele schiet de bal er ook nog een keer in en de laatste 2 goals neem Sem voor zijn rekening.

Al met al een geweldige wedstrijd met veel samenwerking., waarbij de eindscore 14-4 is.

Super gedaan weer team JO8-1