Sint Michielsgestel JO11-1 - Helvoirt JO11-1 3-2

Helvoirt JO11-1

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 09

16 december 2017 9:00

Na de ruiten ijsvrij te hebben gemaakt, gaan we vol moed naar de club. Onderweg komen de kersthits voorbij op de radio.... daar aangekomen vertrekken we voor de laatste wedstrijd voor de winterstop.

In gestel aangekomen blijkt de voetbaltas nog in Helvoirt te staan. De hoofdverantwoordelijk is wellicht ook al bezig/ in gedachten met de komende feestdagen. Een gesplitste warming-up, het ene team is buiten en de andere lopen hun rondjes in de kleedkamer.

In de kleedkamer heerst er een serene rust en ontspanning. Dit gaat in ons voordeel werken, de rest van het team is al druk bezig met warm lopen. De voetbaltas ploeg arriveert bijna, ze liggen al voor op schema. De verkeersboetes kun je misschien wel indienen bij de club, in het kader en belang van heel Helvoirt.

De vorst staat op het veld, het spel golft op en neer. Er wordt heel behoorlijk gevoetbald. Prachtige save van David, Dennis en Pim verdedigen met man en macht. 1-0 achter, mis timing van de achterhoede. Combinatie tussen Mees en Ruben, schot op goal....mis! Jammer goeie poging. Jimmy gaat goed door, perfecte voorzet en goal (Mees). 1-1, aanval tegenstander en 2-1.  Het spel van Helvoirt is ontzettend rommelig. Tweede helft Mick en Nick passen goed over. 2de helft start Helvoirt agressiever en geconcentreerder. Savi houdt de ploeg overeind en in de wedstrijd. Guus en Jurre werken ontzettend hard naar vermogen.  Schot van afstand en 3-1. Prachtige aanval van Helvoirt 3-2 door Ruben. Helaas verloren.