Boxtel JO11-3 - Helvoirt JO11-3 6-1

Helvoirt JO11-3JM

Onder 11, JO11-3, 5e klasse 16

4 november 2017 10:00

Vandaag mochten we 1 uurtje later beginnen wat toch wel lekker was. We moesten het helaas zonder Lente doen want die had toch te veel last van zijn voet. Gelukkig kwam Guus ons versterken waardoor we toch nog 1 wissel hadden. De keer vertrokken we naar Boxtel. Dit zou geen makkelijke wedstrijd worden want als die zouden winnen konden ze zomaar boven aan komen staan. Deze keer stond Teun in het doel, hij had op de trainingen al een paar keer laten zien dat hij goed voor de bal ging en dus steeds beter keepte, dit mocht hij dus nu in de wedstrijd laten zien. We starten met Niels en Reymon achterin, op het midden veld Gerard en Jikke en ten slotte Philip en Guus voorin. Later kwam Yason nog op met midden veld om dat te versterken.

Boxtel speelde goed, maar wij lieten ook goed spel zien. Soms vergaten we voorin een keer meer over te spelen en bovendien stond de verdediging van Boxtel erg goed . ze speelde ook al heel slim snel terug op de keeper. Toch kregen beide team kansen maar helaas wist Boxtel er de eerste helft 4 te maken en Helvoirt niet.

De tweede helft deden we dat beter. De duels weden ook steeds mannelijker waardoor hier en daar wel wat pijntjes werden opgelopen. Toch wisten we ze met vlagen onder druk te zetten. De keeper van Boxtel pakte helaas wel veel ballen. We scoren door een goede voorzet van Guus en Philip zat bij een verdediger in zijn nek waardoor hij niets anders meer kon dan in eigen doel te schieten. Boxtel maakte er ook nog twee waardoor de eindstand 6-1 is geworden en Boxtel boven aan is komen te staan.

Ondanks dat de uitslag doet vermoeden hebben de jongens een goede wedstrijd gespeeld, misschien wel de beste tot nu toe.