ODC JO11-2 - Helvoirt JO11-1 2-5

Helvoirt JO11-1

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 09

11 november 2017 10:00

Na een lange omweg van het ene naar het andere sportpark van ODC zijn we net op tijd om de wedstrijd om 10 uur aan te vangen. ODC begint sterk aan de wedstrijd en heeft  de eerste kans. Helvoirt komt ook goed in de wedstrijd en neemt het spel over en krijgt een paar mooie kansen. De eerste echte grote kans is van Mees die na een goede aanval zijn schot op de paal ziet gaan. Na een goed genomen corner is het Nick die voor de 0-1 aantekent. Nadat de bal vanaf achteruit via verschillende schijven bij Ruben komt is het Mees die de steekvlam van Ruben koel afmaakt 0-2. Dan is het de beurt aan Ruben die alleen op de keeper gaat maar helaas langs schiet. Toch blijft het oppassen voor ODC want ze komen er af en toe toch gevaarlijk uit. Uit een van die uitvallen is het ODC dat 1-2 maakt. Helvoirt neemt het initiatief weer over en het is Ruben die zijn schot via de lat over ziet gaan. Na goed uitverdedigen van Guus komt de bal via Mees bij Ruben die beheerst de 1-3 binnen schiet. Rust 1-3. De eerste kans in de 2de helft is voor Mees die een goede combinatie met Ruben de bal langs ziet gaan. De volgende kans is van Jimmy maar zijn schot wordt goed door de keeper gestopt. Na een mooie aanval van Helvoirt is het Guus die een voorzet van Ruben goed inschiet. Onze verdediging met Dennis , Guus en Jimmy geven weinig weg en met een goed middenveld van Mick , Nick en Jurre worden Mees en Ruben regelmatig in stelling gebracht. En onze keeper Savi is vandaag ook weer moeilijk te passeren. Volgende kans is weer voor Ruben die zijn schot ziet worden gestopt door de keeper. Toch maakt hij de 1-5 door een voorzet van Mees bij de 2de paal in te tikken. Na een goede voorzet van ODC is het Jimmy die wat ongelukkig de bal achter Savi werkt 2-5. Dit was tevens de laatste aanval. Eindstand 2-5. Goed gevoetbald jongens.