Helvoirt JO11-1 - Uno Animo JO11-1 0-2

Uno Animo JO11-1

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 09

28 oktober 2017 9:00

Vandaag stond na 3 weken rust weer een wedstrijd op het programma tegen de boys uit Loon op Zand die een plaats onder ons stonden in de stand.

Uno Animo begon goed aan de wedstrijd en drukte Helvoirt terug op eigen helft.

En dat resulteerde in enkele goede kansen voor hun.

Na een minuut of 10 kwam Helvoirt er wat meer uit en via een paar mooie aanvallen kreeg Helvoirt toch wat kansen maar deze werden niet benut via Mees, Nick en Guus

Daarna was het Uno Animo weer dat enkele goede kansen kreeg maar door zeer goed keepers werk van Savi bleef het 0-0

Tot dat vlak voor rust toch de 0-1 werd binnen geschoven na wat geklungel achter in bij Helvoirt redde Savi in eerste instantie nog maar uit de rebound werd er toch geschoord.

De 2e helft begon voor Helvoirt meteen met een bal op de paal door Micky na een prima actie van Ruben, maar hij had geen geluk.

Helvoirt bleef de betere ploeg in de 2e helft en dat resulteerde in een paar prima kansen waaronder een prachtig schot van Nick dat door hun keeper uit de kruising werd getikt.

Daarna was het weer de beurt aan Uno Animo dat enkele kleine kansjes kreeg maar daar stak Savi steeds een stokje voor. Bij de volgende uitval was het Ruben die een paar man uit speelde en vrij kon in schieten

maar hij leg de hem af op de vrij staande Micky die net te zacht in schoot en niet de op dat moment de terechte 1-1 binnen schoot.

Uno Animo maakte uit de daar opvolgende aanval wel de 0-2 en was de wedstrijd beslist helaas voor Helvoirt.

Volgende week beter tegen B.M.C uit Berlicum.