Den Dungen JO8-2 - Helvoirt JO8-2 3-10

Helvoirt JO8-2

Onder 8, JO8-2, 3e klasse 029

25 november 2017 10:00

10 uur start de wedstrijd tegen Den Dungen en Helvoirt trap af. Al snel volgt er een aanval van Den Dungen maar Giel pakt tijdig de bal.
Daarna pakt onze jeugd het goed op en wordt er leuk rond gespeeld en creëren toch een paar kleine kansen aan het begin van de wedstrijd.
Dan volgt er een spannend moment waarbij zowel Bart als Preston een aantal kansen krijgen waar Preston uiteindelijk met links weet te scoren via het been van de tegenstander.
Daarna volgt de 1-1 van Den Dungen.
Halverwege de wedstrijd wordt Helvoirt getrakteerd op en eigen doelpunt maar kort daarna volg de gelijkmaker en staat het 2-2
Dit laat Helvoirt niet lang gebeuren en Preston neemt een prachtige corner waar Bart dan gemakkelijk weet te scoren. 2-3
Dan gaan ze lekker verder en bij een uittrap van de keeper weet Luc m goed te onderscheppen en maakt vervolgens de 2-4 vlak voor de rust.
Na de rust is het Bart die meteen 2-5 maakt.
Na de uittrap is het Axel die dit niet langer aan kan zien en er meteen 2-6 van maakt.
De trein lijkt vertrokken en dan volgt ook de 2-7 van Preston.
Daan en Rover staan al de hele wedstrijd lekker te verdedigen waardoor ze bal goed bij de tegenstander op de helft kunnen laten rollen.
Toch volgt er weer een uitbraak die gelukkig naast gaat omdat Giel ook ver uit z’n goal komt. Na de uittrap vertrekt de trein wederom naar de andere kant en maakt Luuk de 2-8
Halverwege de 2de helft valt er dan toch weer een tegen doelpunt en is het 3-8.
Tegen het eind van de wedstrijd maakt Axel nog snel de 3-9 vanuit een corner die genomen wordt door Luuk.
En dan lijkt Den Dungen toch echt verslagen en kan Axel nog net de 3-10 maken om af te sluiten.