SV BLC JO11-1 - Helvoirt JO11-1 4-1

Helvoirt JO11-1

24 maart 2018 9:45

Vandaag stond de wedstrijd tussen de nummer 1 en nummer 2 op het programma

Helvoirt uit naar BLC. Aangekomen op het winderige sportpark eerst een goede warming-up en daarna de wedstrijd. Dat het geen makkie zou worden wisten vooraf al daar waar wij tegen OJC 2-2, speelde won BLC met 6-0 van dezezelfde tegenstander.

BLC ging mee in de aanval en Helvoirt moest mee verdedigend aan de bak met Dennis en Pim achterin

Ruben ,Nick en Jimmy op het middenveld en Mees voorin.

Werden de eerste schoten afgevuurd op onze weer prima keepende Savi

Helvoirt kwam er af en toe een keertje uit op de counter maar echt gevaarlijk werd dat niet.

BLC bleef goed combineren en goed vrij lopen Helvoirt had er geen antwoord op en het was BLC dat de score opende, 1-0.

Meteen daarna was er weer een kans voor BLC maar deze kwam boven Savi op de lat.

Daarna was Helvoirt weer aan de beurt en uit een van de spaarzame aanvallen was het Ruben die het een keer van afstand probeerde, maar hij had ook geen succes. Ruststand 1-0.

De tweede helft hadden we afgesproken de schade zo beperkt mogelijk te houden en te loeren op de counter

Maar dat was na 1 minuut alweer voorbij, toen lag de 2-0 in het net de bal glipte door de handen van Savi

Meteen na de aftrap was het weer BLC dat de aanval zocht en door slecht verdedigen van onze kant was het weer raak, 3-0

Nu kwam Helvoirt er af en toe gevaarlijk uit maar de meeste ballen werden door hun laatste man goed uitverdedigd.

Helvoirt bleef het proberen en het was Ruben die de vrij staande Dennis in speelde en die door liep op de goal waar Mees al stond te wachten op het passje van Dennis en zo de 3-1 tegen de touwen schoot. Helvoirt nam daarna het initiatief en dat zorgde bijna voor de 3-2 maar het was BLC dat aan de andere kant toch wist te score na weer een

Verdedigingsfout, 4-1. Al met al een wedstrijd om snel te vergeten en over 2 weken weer volle bak er tegen aan te gaan thuis tegen SCI