Helvoirt JO11-1 - Maliskamp JO11-1 6-2

Maliskamp JO11-1

10 maart 2018 9:00

Verslag 1:

Voor deze eerste warme dag van het jaar stond ook de eerste thuiswedstrijd op het programma. De jongens van Maliskamp waren onze tegenstanders! Het begin was goed en na een aantal kansen viel de 1-0. Na een corner kwam de bal bij Mees die ‘m in de korte hoek schoot... Aan de tweede goal ging wederom een corner aan vooraf en die werd ingekopt door Nick!!! Na deze twee goals werd er lekker gecombineerd en bleven de kansen komen. Na een afgeslagen bal uit een corner van Maliskamp werd de bal aardig in de kruising geschoten.... 2-1. Dit was tevens ook de ruststand. Na de rust gingen we goed door met combineren! Dennis stoomde op en knalde de bal in de verre hoek! 3-1. En daarna ging het eventjes hard. Na het meerdere malen goed onderscheppen van de bal door Jimmy en Pim kwam de bal bij Mees en Ruben en was de 4-1 en de 5-1 ( beide Ruben ) een feit. Na de 5-1 zag je dat de jongens nogal wat meters hadden gemaakt en kwamen er wat kansen voor Maliskamp. Deze werden gepareerd door Savi en ook twee maal stond Dennis precies op de goede plek op de doellijn!! Na een afgeslagen aanval van Helvoirt kregen we opnieuw een corner en deze werd slim kort genomen om zo de bal wat terug te leggen en was het Guus ( met LINKS ) die binnen tikte! Na de goal van Maliskamp stond er een mooie 6-2 voor Helvoirt op het bord!!! Lekker gevoetbald mannen!! Goed weekend! ??????

Verslag 2: