Helvoirt JO11-1 - OSC'45 JO11-1 10-5

Helvoirt JO11-1

OSC'45 JO11-1

21 april 2018 9:00

Vandaag staat de wedstrijd tegen OSC op het programma waar we nog een appeltje mee hadden te schillen na de verloren pot van vorig seizoen. OSC zet gelijk druk op onze achterhoede maar tot kansen komt het nog niet. Het spel van Helvoirt is nog wat rommelig . OSC krijgt de eerste kans maar deze wordt goed gered door Savi. In de tegenstoot is het Mees die op de keeper schiet. Helvoirt komt wat meer in de wedstrijd wat lijdt tot een paar corners, helaas wordt hier niet uit gescoord. Na een paar doelpogingen van OSC is het toch Helvoirt dat via Mees scoort. Gelijk na de aftrap zet Ruben met een mooie pass Mees alleen voor de keeper en hij maakt koel de 2-0. Gelijk nadat OSC heeft afgetrapt neemt Helvoirt de bal over en met een mooie streep van Ruben staat het 3-0. Helvoirt blijft druk zetten en wederom Ruben scoort met een afstandsschot de 4-0. Een paar minuten later gaat Guus er op de rechter kant vandoor en ipv de bal af t e geven haalt hij verwoestend uit 5-0. OSC komt er niet door want de verdediging met Pim , Dennis en Pim staat als een huis en op het middenveld maken Jimmy en Guus hun meters. Uit een corner is het Mees die de 6-0 scoort. OSC scoort uit een scrimmage de 6-1. RUST. Helvoirt begint slordig aan de 2de helft en daarvan profiteert OSC 6-2. Meteen daarna wordt het ook 6-3. Helvoirt krijg nog 2 kansen maar het is weer OSC dat uit een counter scoort 6-4. Helvoirt dacht de wedstrijd in de zak te hebben in de rust maar haalt in de 2de helft niet meer het niveau van de eerste helft doordat er slordig wordt gevoetbald. Een mooie uittrap van Savi zet Ruben alleen voor de keeper en hij maakt de 7-4.
Na een periode van weinig kansen is het Helvoirt dat via Ruben op 8-4 komt. Helvoirt zit weer in het ritme en Mees scoort 9-4 na mooi samenspel. Na weer een vloeiende aanval is het Jimmy die zijn mooie afstandsschot ziet overgaan. Helvoirt heeft het niveau van de eerste helft weer na een mooie aanval is het Mees die 10-4 scoort. OSC scoort ook nog een keer 10-5. Het slotakkoord neemt Nick voor zijn rekening maar zijn schot belandt op de kruising. Eindstand 10-5. Goed gevoetbald jongens maar de volgende keer de 2de helft wat fanatieker beginnen.