Helvoirt JO8-2 - SVSSS JO8-1 4-9

Helvoirt JO8-2

SVSSS JO8-1

26 mei 2018 10:15

Vandaag een erg warme dag, maar daar hebben onze jongens geen problemen mee. De mouwen worden opgestroopt en de beentjes zijn snel warm zo. Op naar de thuiswedstrijd tegen Svsss.

Giel staat goed te keepen en onze jongens werken hard. Ze komen terug van 0-3 naar 3-3.

3 kansen achter elkaar die door helvoirt goed worden geblokt. Dan 2x een afstandsschot van Udenhout 3-5.

Mooie goal vanuit Axel zijn corner die luuk netjes binnentikt. 4-5

Daarna Udenhout oplopend naar de 4-9.

Het was een mooie wedstrijd. Maar het mooiste was dat Fedde weer naast de lijn stond.

Zijn eerste penalty mooi rechts in de hoek plaatste onder aanmoediging van zijn teamgenootjes en maandag weer komt trainen! Welkom terug lieve Fedde, we hebben je gemist!