Nevelo JO8-1 - Helvoirt JO8-2 7-5

Nevelo JO8-1

Helvoirt JO8-2

19 mei 2018 9:00

Deze keer moesten we vroeg uit de veren. Jesse is onze gastspeler vandaag. Verder zijn aanwezig Axel, Bart, Daan, Giel, Luuk. en Preston.

Helvoirt trapt om 9 uur af. Na wat over en weer krijgt Nevelo een kans en scoort.

Even later weer kans voor Nevelo. Giel mist en Axel kan de bal ook niet meer aan, 2-0. Even later werkt Bart de bal weg van de lijn maar daarna kan Nevelo toch weer scoren 3-0. Maar de jongens van Helvoirt laten het hoofd niet hangen en voelen zich nog niet verloren.

Helvoirt gaat in de aanval en gastspeler Jesse doet goed mee. Axel scoort 3-1. Even later bereikt een mooie voorzet van Axel Preston en scoort 3-2. Bart raakt tijdens een duel geblesseerd en moet het strijdtoneel even verlaten. Luuk maakt de gelijkmaker met een prachtig doelpunt via de lat. De jongens hebben zich goed teruggeknokt.

Helaas scoort Nevelo kort na de gelijkmaker de 4-3. Bart is inmiddels hersteld maar nu moet ook Axel geblesseerd uit het veld. Giel zorgt voor een mooie redding waardoor Nevelo niet kan scoren.

Preston passeert een aantal tegenstanders. Helaas wordt zijn inzet niet beloond met een goal. Jesse speelt naar Luuk, Luuk geeft een mooie voorzet op Bart, maar Bart schiet net naast de verkeerde kant van de paal. Daarna een kans voor Preston maar ook deze keer gaat de bal net naast de goal. Bart verdedigt en voorkomt met een kopbal dat Nevelo scoort.

Na de rust scoort Nevelo meteen 5-3. Een mooie actie van Axel volgt en Axel speelt goed af naar Bart maar deze keer staat niet de keeper maar de paal in de weg.

Daan loopt vrij en krijgt de bal. Met een mooie lob komt de bal tegen de lat. Jammer, deze actie had meer verdiend. Even later komt vanuit een corner de bal weer bij Daan en hij scoort (met links!) het 4e doelpunt voor Helvoirt in deze wedstrijd. Axel valt nog een keer geblesseerd uit.

Door goed verdedigen van Luuk en goed keepen van Giel, wordt met een mooie redding voorkomen dat de tegenstander scoort. Hierna scoort Nevelo met een mooi afstandsschot en even later nog een keer in de kruising 7-4.

Waar Helvoirt de pech heeft dat de bal steeds net naast gaat, heeft Nevelo het geluk aan de goede kant van de paal. Uiteindelijk lukt het Bart toch nog om te scoren, 7-5. Helaas kwam onze gastspeler Jesse niet tot scoren.

Het was voor de toeschouwers een mooie en sportieve wedstrijd om te zien waarbij Giel weer uitstekend heeft gekeept en alle vaste spelers ieder 1x hebben gescoord, met dank aan Jesse. Top gedaan jongens en coach!