Helvoirt JO11-3 - WSC JO11-6 6-2

Helvoirt JO11-3JM

WSC JO11-6

26 mei 2018 9:00

Na de winst van afgelopen woensdag gingen we met veel vertrouwen het veld in. De trainers hadden wel het verzoek geplaatst om het iets minder spannend te maken als afgelopen woensdag. Het zou ook een zware wedstrijd worden want WSC stond toch aardig wat plaatsen hoger dan ons.

De wedstrijd begon wat later omdat ze te laat waren. Toen ze op het veld stonden hebben we 3x geteld en toen bleken ze toch echt maar met 1 keeper en 5 veldspelers er te zijn. Dit gaf ons wel duidelijk een voordeel. De kansen konden dan ook niet uitblijven. Maar het ging weer zoals het de laatste tijd bij ons gaat, 1e , 2e, 3e en 4e grote kansen gingen er weer niet in. Mick wist echter de score voor ons wel te openen 1-0. Jurre en Philip miste nog een paar kansen. Gelukkig is Mick in goede vorm de laatste tijd en bracht ons zelfs op 2-0. Philip wist ons zelfs voorrust nog op 3-0 voorsprong te zetten, eindelijk scoorde hij weer eens na weken droog te hebben gestaan.

De tweede helft hadden we besloten dat wij ook met 5 spelers gingen spelen. Dit was wel ff wennen en kon WSC er ook meer uit komen. Toch wist Philip de 4-0 te maken. Gelukkig hielden Jikke, Niels, Remon en Gerard goed stand achterin. Echter 1x kwam Gerard goed voor zijn man maar kreeg de bal niet goed op zijn schoen en ging bij ons zelf erin.  Het deed onze jongens weinig, zo gaf Teun een goede voorzet die Philip goed afwerkte waardoor het weer 5-1 was. WSC maakte r nog 5-2 van. Daarna kregen wij weer een aantal kansen, waaronder een vooraf ingestudeerde corner van Gerard waar Jullie op in liep en bijna nog wist te scoren. Philip zette nog de eindstand op 6-2, hij was vandaag weer eens in goeden doen, dat was even geleden.

Na de wedstrijd kregen ze nog een verkoelende traktatie van Martina die ze wel verdiend hadden.

Eindelijk wordt het goede voetbal beloond.