Verslag start seizoen vr1 vv Helvoirt

Helvoirt VR1

OJC ROSMALEN VR2

2 september 2018 12:30

Na het goede voorbeeld van vr2 laten wij ook iets van ons weten.

Met een nieuwe trainer en 4 nieuwe speelsters in de selektie zijn ook wij aan het seizoen begonnen.

Rinus laat ons op de trainingen flink werken en voert een totaal ander systeem in.

Zal nog wel even duren tot alle puzzlestukjes in elkaar vallen.  De eerste wedstrijden tegen Nemelaer

lieten zien dat we er zeker nog niet waren, alhoewel de tweede wedstrijd na aanpassingen al veel beter ging.

Zondag j.l stond de eerste bekerwedstrijd tegen OJC2 op het programma. Rekening houdend met het feit dat je zo in het

begin van het seizoen nooit weet of dit wel het OJC 2 van de competitie zal worden liet de wedstrijd ondanks het 0-4  verlies

alweer een aantal positieve dingen zien. Hopen dat dit zich voortzet en we hebben er, als straks weer meer speelsters beschikbaar

zijn, alle vertrouwen in.