Helvoirt VR 2 ?? RKDVC VR1

Helvoirt VR2 (zon)

RKDVC VR1

2 september 2018 10:00

Een sportieve en vooral leerzame wedstrijd! We begonnen allemaal vol goede moed en een hele goeie inzet.

Helaas stonden we naar een tijdje wat goals achter maar wij lieten ons niet kennen en zijn zeker geen opgevers. Toen het rust was stonden we 0-5 achter en dat was wel even flink balen maar onze trainers gaven ons een oppeppers praatje dat dit alleen maar leerzaam voor ons was en we er dingen uit kunnen halen voor later! Daarna gingen we weer vol goede moed ertegenaan in de 2e helft maar helaas tevergeefs we verloren met 0-13.

Uiteindelijk was het voor iedereen een leerzame en inzet volle wedstrijd en heeft iedereen keihard zijn best gedaan alleen jammer van het verlies ,volgende wedstrijd beter!