DESK VR1 - Helvoirt VR1 7-0

Helvoirt VR1

3e klasse E

23 september 2018 12:00

Geplaagd door een groot aantal afwezige speelsters, konden we met de superhulp van VR2 en de MO17 toch naar Kaatsheuvel om de wedstrijd te spelen. Het zag er echt naar uit dat we op de eerste competitie dag

al een negatief puntenaantal van 3 (-3)  op zouden lopen. Gastspeelsters bedankt. Doordat veel speelsters niet op hun vaste plaats konden spelen was het in het begin van de wedstrijd gelijk een ongelijke strijd. Dit resulteerde in een ruststand van 6-0. Elk team zou er dan het bijltje bij neergooien. Onze dames niet! De tweede helft met wat aanpassingen hebben we laten zien wat mentaliteit is, De eindstand was 7-0 Maar dat gaan we snel vergeten en optimisme voor de toekomst is gerechtvaardigd  !