DSC VR1 - Helvoirt VR1 1-3

Helvoirt VR1

3e klasse E

28 oktober 2018 10:00

We begonnen de wedstrijd op een koude zondag ochtend.
Het doel was om de 3 punten mee naar huis te nemen. Na een paar keer de laatste minuten te hebben af te gegeven wilden we dit niet nog een keer meemaken.
We begonnen de wedstrijd sterk in een 4-4-2 opstelling.
Na 20min viel de eerste goal al door Samantha. Gaby probeerde te scoren deze viel net voor de lijn, waardoor Samantha tikte.
We bleven sterk voetballen.
Dat leverde weer resultaat op. Waardoor het nu omgedraaid gebeurde. Samantha gaf een mooie voorzet waardoor Gaby de bal er netjes intikte.
We gingen met 2-0 de rust in.
We wisten dat we tweede helft sterk moesten blijven.
Helaas kwam DSC er wel een keer door heen waardoor de 2-1 viel.
Helvoirt begon weer feller te voetballen. We creëerden veel kansen maar helaas wilde de bal niet in de goal vallen.
Na weer een mooie samenspel van Gaby en Samantha . Viel de 3-1 door Samantha. We hielden dit vast en bleven sterk. Waardoor het 3-1 bleef en de punten mee naar huis namen.

Volgende week moeten we om 12 uur thuis tegen Bergeijk.
Tot dan!