Hadersley FC VR1 - Helvoirt VR1 1-1

Hadersley FC (Den.) VR1 (zon)

Helvoirt VR1

17 oktober 2018 19:00

Na goed getraind te hebbenop de maandag en dinsdag op de velden van vv Lunderskov waren we er klaar voor.

Op de maandag hebben we in discussiegroepen uitgevonden hoe we in de toekomst verder

zouden gaan. Nou dat was duidelijk te zien in de wedstrijd!! Op tijd vertrokken. Bij aankomst het complex bezichtigd.

Verbaasd over de enorme kleedkamers en alle faciliteiten in het complex, hadden we nog ruim de tijd om ons Aafke

nog even te verrassen met een Deense bal ter herinnering aan haar verjaardag tijdens de teambuildingsweek.

Rustig omkleden en aan de warming up op het nog donkere veld. Pas 2 minuten voor de wedstrijd ging het kunstlicht aan

en  kon de wedstrijd beginnen. In Denemarken spelen ze met een scheidsrechter (dit was een hele goede) zonder assistenten.

Een goede oefening om de scheidsrechtelijke beslissing zonder commentaar te accepteren.  Wat een enorm tempo legde

de tegenstander op de mat en dit veranderde tijdens de wedstrijd niet. Het duurde een kwartier voordat wij hetzelfde tempo

op konden pakken. Toen stonden we ook al met 1-0 achter. Langzaam begonnen we zelf ondanks het hoge tempo in ons spel te komen.

Rust 1-0 achter. De tweede helft deden we ook niet onder en een kwartier voor tijd wisten we via onze Sem ( haha) op 1-1 te komen.

Dames we hebben goed georganiseerd verdedigd, waardoor Haderslev genoodzaakt was het te zoeken in afstandsschoten.

Het middenveld heeft goed gecombineerd en met prachtige steekpasses onze spitsen aan het werk gezet. Onze voorhoede was constant gevaarlijk,

En toen we het laatste kwartier met 3 spitsen gingen spelen hebben we zelfs nog winstkansen gehad. Dames dit was een voetbalwedstrijd

op het scherpst van de snede. Als we dit ook de komende zondagen op kunnen brengen kunnen we de toekomst met vol vertrouwen

tegemoet zien